Subject: Ed: Puurkaevust võetud veeproovide vastavus joogivee nõuetele
From: "TA labor" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 14:47:01 +0300

Tere

Palun suunata antud kiri KTO’le.

Meeldivat koostöö jätku soovides

rahvatervise labori kliendihaldus

üldosakond

+372 794 3600

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 23. juuli 2025 15:03
Adressaat: TA labor <[email-masked]>
Teema: Puurkaevust võetud veeproovide vastavus joogivee nõuetele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole seoses puurkaevust võetud veeproovide vastavuse
hindamisega joogivee nõuetele.

Oleme hiljuti võtnud veeproovi Orujõe tn 12, Maramaa küla, Tartu vald,
puurkaevust. Palume teiepoolset hinnangut, kas saadud veeproovide
analüüside tulemused vastavad kehtivatele joogivee kvaliteedinõuetele.

Meie sooviks on teada saada, kas antud puurkaevust pärit vesi on ohutu
ning sobilik tarbijatele joogiveeks pakkumiseks. Manusesse on lisatud
veeproovi tulemused, kuidas hindate seda konkreetset veeproovi tulemust?

Palume Teie arvamust.

Ette tänades ja parimat soovides

Edvin Udras

Kegula OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 53 448 588